11 mayo 2017

Valoració personal- Laura Farré



Valoració personal de l'APS


Personalment, crec que no podria haver treballat en una APS millor.
Al principi de curs vaig escollir l'APS de biologia, però vaig acabar fent l'APS d'economia, la qual cosa al principi em va disgustar perquè no era el que jo volia, però a mesura que passava el curs m'anava agradant molt més el que feiem dins d'aquesta APS.

Jo tornaria a repetir moltes vegades més les hores de servei que hem fet perquè han sigut una experiència única. Veure en primera persona el somriure dels sense sostre quan se'ls hi dóna el menjar és genial, i és una sensació que et fa sentir orgullós del que estàs fent per ells.

A l'hora de buscar la informació per posar-la al blog o per detallar a classe alguna documentació per als companys que no formen part de l'APS, he conegut molta informació sobre totes les desigualtats que hi ha arreu del món, i també, gràcies a aquesta recerca de documentació he pogut conscienciar-me més del que està passant al meu voltant, en el meu propi barri, a Barcelona.

Pot ser, la propera vegada, a l'hora de escollir un servei, el professor o l'entitat escolar, ens podria oferir diferents opcions per escollir, perquè nosaltres hem hagut de decidir soles quin seria el servei que fariem per completar el projecte.
Però si parlem de facilitar-nos informació en llibres, vídeos, etc, el professor si ens ha ajudat molt en aquest aspecte. I gràcies a ell hem pogut extreure molta documentació per el blog de desigualtats socials.

M'agradat molt aquest projecte, i ha sigut una experiència nova en tots els aspectes, tant en el servei, com en la documentació, de les dues maneres he aprés moltes coses noves, i he pogut ajudar a persones sense sostre, i a més a més, he conegut gent nova que forma part de l'entitat privada que fa aquest treball d'ajudar a les persones que ho necessiten realment.


Definitivament, tornaré a repartir menjar entre els sense sostre i tornaré a fer-los feliços, encara que sigui per un instant.

Cada oportunitat que ens ofereix el món per ajudar a fer un canvi en la nostra societat, s'ha d'aprofitar al màxim.


Resultat d'imatges de sense sostre


No hay comentarios:

Publicar un comentario