11 mayo 2017

Valoració personal - Lara París

VALORACIÓ PERSONAL

Quan vam començar amb l'APS i vam decidir el tema, em va entrar curiositat, volia saber més.

Aquest projecte m'ha aportat coneixements sobre un tema que prèviament no tenia molt present i m'ha fet posar-me en la pell d'aquelles persones que ho estan pasant malament i que fan el que poden per sortir d'aquesta situació. La recerca d'informació em va aportar xifres i dades que desconeixia, però crec que el que més m'ha ajudat a entendre la situació ha sigut les hores de servei.

El que més em va agradar va ser les hores de servei que vam realitzar el passat 7 de maig a Estació del Nord. Allà vaig aprendre moltes coses sobre les desigualtats, com ara que hi han moltes nacionalitats i gent de diferents edats. Al poder parlar amb la gent que prepara i serveix/entrega el menjar em va servir d'inspiració i vaig decidir de tornar a fer-ho, perquè ajudar als demés no costa res, sense esperar res a canvi, l'únic satisfacció.

Per altre banda, fer aquest treball amb les meves companyes d'APS ha sigut gratificant, no només perquè hem treballat molt bé juntes sinó que, hem après les unes de les altres i hem treballat en equip.

Aquesta APS m'ha aportat una nova experiència i espero que es segueixi realitzant al llarg dels anys perquè així els joves poden veure això amb uns altres ulls i que poden ajudar sense esperar res a canvi. Definitivament no hauria volgut fer altre APS que no fos aquesta.

ES NECESSITA UN CANVI EN LA SOCIETAT.

Resultado de imagen de desigualdades sociales

No hay comentarios:

Publicar un comentario